نقد و بررسی گوشی اپل آیفون ایکس Apple Iphone X طرح اصلی 9to5mac Farsi

پیشرفت تکنولوژی تا جایی ادامه پیدا میکند که بشر با ادغام ژنها و ترکیب انسانها بتواند موجودات سایت 9to5mac جدیدی خلق کند. اپل سالیانه نسخه جدیدی از سیستمعامل iOS را منتشر می کند که این آپدیت جدید در تمامی گوشی های آیفون حتی مدلهایی که در سالهای پیشتر عرضه شدهاند نیز قابل دسترسی است؛ این قابلیت در گوشیهای اندرویدی به ندرت دیده میشود به همین دلیل یک ویژگی بسیار متفاوت و حائز اهمیت برای کاربران محسوب میشود. سری M: سری M نیز مانند سری A سامسونگ است با چند تفاوت کوچک. شما میتوانید همه روزه و تنها با چند کلیک ساده در بخش قیمت گوشی، قیمت روز جدیدترین گوشی های آیفون را در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و گوشی مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت از این فروشگاه تهیه نمایید. از نظر وزن دستگاه هم میتوان به طور کلی، آیفونها را سبکتر از گوشیهای سامسونگ در ابعاد مساوی دانست. دیگر علت ریستارت شدن مداوم هواوی هم میتواند قرار گرفتن دستگاه در دمای بسیار بالا یا پایین باشد. با این حال، درست کردن اپل آیدی با گوشی اندروید یا آیفون بهدلیل نیاز به یک شماره تلفن معتبر کار آسانی نیست و دردسرهای فراوانی دارد. برای دریافت آدرس محل سکونت برای اپل آیدی نیز، میتوانید از وبسایتهای مختلفی چون Fakexy استفاده نمایید.

ارائه تصاویر عالی و باکیفیت در حالی است که تأثیر منفی چندانی روی باتری نداشته و شما را زیاد با مشکل کمبود شارژ مواجه نمیکند. تکنولوژی یا استاندارد وات آپ به این شکل کار می کند که از طریق فرستادن سیگنال های رادیویی می تواند قدرتی تا نهایتا ۱۰ وات را به گجت هوشمند شما منتقل سازد؛ قدرتی که برای شارژ کردن تمام گجت های الکتریکی، مانند اسمارت فون و ابزارهای پوشیدنی کافیست. اگر گوشی شما با بلوتوث به ضبط اتومبیلتان وصل نمیشود نیز میتوانید تنظیمات ضبط را به تنظیمات کارخانه بازگردانید یا آن را به یک تعمیرکار نشان دهید. هیچ عرصه خصوصی وجود ندارد و همه افکار، عقاید، نوشتهها، درآمد، هزینه، مکالمات و حضور انسانی در همه صحنهها ثبت و ضبط میشود. در قسمت پشتی تنها یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل را شاهد هستیم که توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 4K سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را هم دارد.

گوشی های آیفون را میتوان جزو گرانترین اسمارت فون های جهان دانست که حتی از بهترین گوشی سامسونگ و یا بهترین گوشی های هواوی قیمت بالاتری دارند؛ در حقیقت اپل همواره از سوی طرفداران و سایر افراد به علت قیمت بالای محصولات خود مورد انتقاد قرار میگیرد؛ اما همچنان طرفداران خود را دارد و این مسئله به تولیدکنندگان گوشی های اپل اثبات شده است که اگر محصول با کیفیتی را ارائه کنند قطعا هواداران خاص خود را دارند و کاربران بسیاری هستند که حاضرند در ازای دریافت کیفیتی بسیار بالا، هزینه بالایی را نیز پرداخت کنند. در کنار فوایدی که برای تکنولوژی ذکر شد، یک سری معایب هم وجود دارد که به عنوان مثال میتوان به وابسته شدن افراد به تکنولوژی را نام برد، فرض کنید در دنیای امروزی که همه ی افراد به روشنایی و برق عادت کردهاند، بخواهیم همین فناوری را کنار بگذاریم، قطعاً مسئله بسیار دشوار خواهد بود. لازم به ذکر است که میت اس اولین گوشی هوشمندی میباشد که به تکنولوژی فورس تاچ مجهز شده و پیش از آیفون 6اس از آن استفاده نمود.

اولین موردی که قبل از معرفی این پرچمداران مورد توجه قرار میگیرد، پیشبینی سبک طراحی این مدلها است. این قسمت جدال انگیزترین بخش برای انتخاب میان آیفونها و گوشیهای سامسونگ است، مخصوصا با معرفی نسخههای IOS12 و Android 8 Oreo که از هر نظر رابط کاربری آسان و دلچسبی را فراهم میکنند. این گوشی را میتوان پرچمدار سال 2020 شیائومی در گوشیهای میان رده در نظر گرفت. تفاوت میان پارت نامبرهای مختلف آیفون چیست؟ بهطور کلی گوشی های آیفون با پارت نامبرهای مختلف از کیفیت یکسانی برخوردار هستند، اما در برخی از ویژگیها ممکن است تفاوتهایی با یکدیگر داشته باشند؛ بنابراین این تفکر که بهترین گوشی آیفون پارت نامبر آمریکاست کاملا اشتباه است. کمپانی اپل یک برند بین المللی است که محصولات خود را در کشورهای مختلفی توزیع میکند؛ پارت نامبر به کشوری اطلاق می گردد که گوشی آیفون در آن عرضه شده است و بر اساس ناحیه عرضه گوشیها برخی تفاوتها بین پارت نامبرهای مختلف وجود دارد. متاسفانه هیچ یک از گوشی های آیفون منوی فارسی ندارند، اما قابلیت پشتیبانی از پیامهای فارسی در تمامی این گوشیها وجود دارد و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد.

برندهای معتبری که این روزها در بازار موبایل ایران طرفدار دارند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند. گوشیهای هوشمند طراحی شده توسط اپل مدتهاست که جایگاه قدرتمندی را در بازار موبایل به خود اختصاص دادهاند. شباهتها: از موارد مشترک در طراحی این دو شرکت، میتوان به قرار دادن دکمههای پاور و صدا در یک مکان، استفاده از دو بلندگو و در نهایت کسب استاندارد IP68 به عنوان معیار مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک اشاره کرد. پردازنده و RAM دو قسمت مهم در هر گوشی هستند و آنها تعیین کننده روان کار کردن گوشی هنگام بازی یا کار با برنامههای سنگین هستند. در کل اگه کارهای سنگین با گوشی انجام میدین، Xiaomi Redmi K50 Gaming میتونه یکی از انتخابهای خیلی خوب تو این بازه قیمتی باشه. اما چون از ترفند آیفون X صحبت میکنیم باید نحوه استفاده از این قابلیت را هم برایتان عنوان نماییم چون خیلی از کاربران به طور دقیق با نحوه ساخت انیموجی در آیفون های جدید اپل و آیفون ایکس این شرکت آشنایی ندارند. در این مطلب نحوه ساخت اپل آیدی با گوشی را معرفی کردیم. سپس در بالای صفحه میتوانید آیدی خود را مشاهده کنید. صفحه نمایش اصلی دارای پنلهای بهبود یافته و محافظ صفحه است که دوام آن را 80 درصد افزایش میدهد.

اما پس از چند سال و با اضافه شدن امکانات بسیار متنوع و گاهاً گرانقیمت به گوشی های هوشمند، شرکتهای تولیدکننده این دستگاهها تصمیم به ارائه دستههای مختلفی از این گوشیها گرفتند. ممکن است پسوردتان را تغییر دهید، ولی پس از چند ساعت هرچه فک کنید پسورد جدید را به خاطر نیاورید. در هنگام خرید گلس گوشی آیفون 10 به چند نکته باید توجه کنیم. محافظ صفحه استفاده شده در نمایشگرهای اپل، کارایی بیشتر نسبت به صفحه گوریلا گلس سامسونگ دارد. انواع گوشی اپل در مقایسه با گوشی huawei، در اندازههای مختلف صفحه نمایش وجود دارند و گوشیهای دارای اندازه صفحه نمایش کوچک دارای بدنه فیزیکی کوچکتری هستند که نگهداری آنها را راحتتر میکند.

واژه متاورس از ترکیب دو کلمه meta به معنی «فراتر» و universe به معنی «جهان» تشکیل شده است. گفتن این که کدام مدل از انواع گوشی آیفون بهترین است کمی کار را سخت میکند و فقط انتخاب جدید ترین یا گرانترین مدل نیست زیرا هر مدل برای افراد مختلف مناسب است و این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. به طور پیش فرض فعال شده ، این گزینه تضمین می کند که حالت Live Photo وضعیت خود را (روشن یا خاموش) پس از خروج حفظ کند. میتوانید هنگام راهاندازی آیفون اینکار را با انتخاب گزینه ? همچنین در بخشی که باید شماره کارت بانکی را وارد کنید نیز گزینه None را انتخاب کنید. این موضوع شامل گوشی های آیفون 12 و آیفون 13 می شد؛ اما سریهای پیشین نیز تنها با یک آداپتور همراه بودهاند و لوازم جانبی دیگری با این گوشیها همراه نبوده است؛ بنابراین اگر قصد خرید گوشی های آیفون را دارید به این نکته توجه داشته باشید که شما باید بسیاری دیگر از اقلام را به صورت جداگانه تهیه کنید. سیستم عامل iOS مزایا و معایبی دارد که نقدهای بسیاری بر آن وارد است؛ به عنوان مثال امکان سازگاری محصولات این برند با سایر برندها چندان زیاد نیست و در هنگام انجام امور مختلف دردسرهایی را برای کاربران ایجاد میکند اما از سوی دیگر امنیت بسیار بالایی دارند.

آیفون 13 پرومکس بهترین عمر باتری را در بین انواع گوشی اپل دارد، اما آیفون 11 پرو نیز مانند آیفون 11 جدید دارای عمر باتری خوبی است. اپل دلیل این موضوع را کمک به محیط زیست اعلام کرده است، اما در پس این موضوع سیاستهای دیگری نیز برای فروش جداگانه سایر محصولات اپل وجود دارد که انکار ناپذیر است. تعداد کاربران این صفحه مجازی و نرخ مشارکت آن به ترتیب برابر ۱۸۵ هزار و ۹٫۶۳% است. در صفحه دنیای تکنولوژی و علم دیجیکالا مگ جدیدترین اخبار علم و فناوری و هزاران مقاله درباره تکنولوژی را دنبال کنید. با توجه به گفته ها درباره آن، به نظر می رسد این گوشی رتبه بالایی کسب کند. برای نخستینبار در تاریخ گوشیهای هوشمند اپل، صفحهنمایش در نظر گرفته شده برای آیفون ۱۳ پرومکس توانایی ارائه نرخ بروز رسانی ۱۲۰ هرتز را دارد که بدون شک میتواند صفحهنمایشی روانتر و به مراتب باکیفیتتری با نسبت نسلهای قبلی ارائه میکند.

با توجه به این رویکرد، این شرکت درآمد بسیار زیادی را از فروش این سری گوشیها بدست آورده است و خط تولید این سری همچنان پر رونق به کار خود ادامه میدهد. سری SE گوشیهای هوشمند شرکت اپل با بهرهمندی از قیمتهای ارزانتری به نسبت پرچمداران این شرکت، طرفداران بسیار زیادی در بین کاربران داشته و توانسته فروش بسیار خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد. خرید گوشی آیفون در این روزها میتواند انتخابی بسیار مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی با قابلیتهای کاربردی هستند؛ اگرچه قیمت گوشی های آیفون نسبت به سایر برندها بیشتر است؛ اما این موضوع نه تنها سبب کاهش فروش برند اپل نشده است بلکه نشان از برتری محصولات این تولیدکننده پرطرفدار نسبت به سایرین دارد.

در صفحه جدید، اطلاعات مورد نیاز که شامل ایمیل (Email)، رمز عبور (Password)، تایید رمز عبور (Verify) و کشور (Country/Region) میشود را وارد کرده و تیک گزینه Terms & Conditions را بزنید. متأسفانه شیائومی محصولات خود را برای بازارهای مختلف در نظر گرفته و هر محصول، در مناطق محدودی عرضه میشود. خرید گوشی خود را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید چون گوشیهای هوشمند شما چیزی فراتر از یک وسیله ارتباطی است. تمام گزینههای موجود در مدلهای مختلف گوشیهای هواوی را در نظر بگیرید تا متوجه شوید کدام یک برای شما بهترین است. این مدل حاکی از آن است که شرکتهایی که بدون در نظر گرفتن سایر قابلیتهای عملکردی، بر بهبود چابکی تأکید میکنند، احتمالاً با شکست و ناکامی مواجه خواهند شد.

به عنوان مثال گوشی سامسونگ سری Galaxy A که شروع آن با Galaxy Alpha بود، با هدف ارائه سخت افزار قوی در قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به پرچمداران این کمپانی معرفی شدهاند. جدیدترین گوشیهای معرفی شده توسط سامسونگ، گلکسی A52 و گلکسی A72 هستند که هنوز وارد بازار نشدهاند. پس از ورود موبایل های هوشمند و اسمارت فون های لمسی به بازار و استقبال چشمگیر مردم ، بسیاری از شرکت ها اقدام به ساخت لوازم جانبی مخصوص این دسته از گوشی ها کردند. موضوع دیگری که سبب وفاداری کاربران گوشی های موبایل آیفون به برند اپل شده است؛ قابلیت بروزرسانی حتی در قدیمیترین مدلهاست.

خب برویم به سراغ بقیه موارد، همه دستگاهها دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر، تشخیص فاز، فوکوس خودکار و زوم اپتیکال دو برابر هستند که از این نظر، قطعا عکسهای راضی کنندهای را در محیطهای حتی با نور کم میگیرند. در سالهای ابتدایی اپل سالیانه با معرفی سری جدید گوشیهای خود تنها از یک مدل رونمایی میکرد و این کار تا سال 2012 و عرضه آیفون 5 ادامه داشت؛ اما سر انجام در سال 2013 اپل از دو گوشی آیفون 5S و آیفون 5C به صورت همزمان رونمایی کرد و طلسم معرفی تک محصول را شکست. Phone SE 2022 هم به عنوان یکی از گوشیهای مقرون بهصرفه این شرکت معرفی شد و مشخصات قدرتمندی را با خود بههمراه داشت. به طور کلی الگوریتمهای تحلیل داده این پیشبینی روند را برای ما آسان میکند که چه اتفاقی در سلیقهی مشتریان میافتد. اپل تا سال 2020 روند معرفی گوشیهای خود را روی سه مدل متمرکز کرده بود اما خانواده آیفون 12 در آخرین روزهای سال 2020 شامل 4 مدل بود.

آیفون ۱۳ پرومکس به صفحهنمایشی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۴×۲۷۷۸ پیکسل مجهز شده است. بیشتر انواع گوشی آیفون و به طور کلی گوشیهای هوشمند عمر باتری زیادی ندارند و هرچه آیفون کوچکتر باشد، دوام باتری آن کمتر است. اگر این گوشی فناوری 5G نیز میداشت بدون شک ارزش خرید آن بسیار بیشتر هم میشد. فضای ذخیره سازی نیز فوقالعاده مهم است زیرا میزان فضای ذخیره سازی شما تعیین میکند که چه تعداد عکس، آهنگ، فیلم و برنامه را میتوانید در تلفن بارگیری کنید. به طور خلاصه میتوان گفت که اپل تلاش بسیاری برای افزایش میزان شارژ دهی باتریهای خود کرده و تقربیا موفق هم شده، اما همچنان شارژدهی گوشیهای سامسونگ بهتر از آیفون است. اطلاعات بیشتر درباره میزان شارژدهی هر مدل را میتوانید با بررسی جدول زیر بدست آورید.

با توجه به ساختار واقعیت افزوده می توان این تکنولوژی را به سرعت به بازار معرفی کرد. ولی تفاوتی بین کمپانی سونی و کمپانی های دیگر وجود دارد این است که آنها گوشی های پایین رده خود را با حاشیه زیاد تولید می کند ولی سونی گوشی پرچمدار خود را با حاشیه معرفی کرده است. آنها دوربین، کامپیوتر، آلبوم عکس، پخشکننده موسیقی و کنسول بازی شما نیز هستند. میتوان از یک شماره مجازی کمک گرفت ولی این شمارهها نیز همیشه در دسترس نیستند و اصلا ممکن است قبول نشوند. وجه اشتراک واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تغییر درک ما از دنیا است. در صفحه بعدی کدی که به شماره مجازی وارد شده را وارد و روی Next بزنید.

از قابلیتهای جالب آی او اس میتوان به قابلیت انیموجی اشاره کرد که با افزایش محبوبیت آن، تحت نام AR Emoji ، در گوشیهای سامسونگ هم مورد استفاده قرار گرفت. در نهایت اگر بخواهیم جمعبندی صادقانهای درباره سادگی کاربری این سیستم عاملها داشته باشیم، میتوان با احترام کامل به آی او اس، اندروید را برنده اعلام کرد. به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام زنبیل، شاید یکی از مهم ترین دلایل سختبودن انتخاب میان آیفون و گوشی موبایل سامسونگ، همین رقابت نفس گیر میان این دو برند در معرفی بهترینهای بازار است. آیفون ۱۳ پرومکس در چهار مدل با حافظههای داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت در کنار مدل جدید با حافظهداخلی یک ترابایت معرفی شد. آیفون ۱۳ پرومکس بدون شک به مشخصات فنی قدرتمندتری به نسبت مابقی اعضای این خانواده مجهز شده است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5، سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض (Ultra Wide) و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی از نوع تله فوتو، دوربین سهگانه آیفون ۱۳ پرومکس را تشکیل میدهد. نمایشگر می 11 با اندازه 6.81 QHD با نرخ نوسازی 120 هرتز است که تنها یک سوراخ (پانچ) کوچک برای دوربین سلفی دارد. سطح آب در محلی که دو قطعه شیشه به یکدیگر نزدیکتر هستند بالاتر است.