نمایندگی موبایل سونی نمایندگی تعمیرات گوشی سونی در استان تهران | 9to5mac Farsi

این گوشی دو سیم کارته است و هر دو درگاه آن فقط از سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کنند. اتصالات این گوشی شامل Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، اینترنت مجله خبری محصولات اپل همراه 3G و 4G می‌باشد. همینطور این گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیز بوده که باز کردن قفل گوشی موبایل را برای شما آسان‌تر و امن‌تر می‌کند.

  • استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  • شما باید چند ثانیه را صرف تغییر تنظیمات کنید تا عکسی را که دوست دارید، در نور کم ثبت کنید.
  • برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید.

سونی اکسپریا ۱ IV با ارائه دقیق رنگ، صحنه‌ها را با جزئیات زیاد و نور طبیعی خوب جلوه می‌دهد. سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در اکسپریا ۱ IV وجود دارد، یک لنز اصلی با لرزشگیر اپتیکال ، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تله فوتو با OIS و زوم اپتیکال واقعی. زوم اپتیکال واقعی اخیرا به آن اضافه شده است، مانند لنزهای زوم ساخته شده برای دوربین‌های DSLR و بدون آینه، این لنز تله فوتو به صورت مکانیکی بین زوم ۳٫۵x تا ۵٫۲x حرکت می‌کند. مدلی که در ایالات متحده عرضه می‌شود ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد در حالی که مدل بریتانیا/اروپا با ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود، اما هر دو دارای اسلات کارت هستند تا امکان افزایش فضا وجود داشته باشد. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia Pro-I

کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد. در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند سونی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به نمایندگی موبایل سونی با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش، برای عیب‌یابی گوشی خود دست به کار شوید. نرم افزار Phone Check Pro 11.8 یکی از نرم افزارهای موجود است که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. این نرم افزار به کاربر این امکان را می‌دهد تا تمام اجزای اصلی موبایل خود را به سرعت بررسی و تست کند.

پرسش های متداول گوشی موبایل سونی اکسپریا SL 32GB

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. با این حال ، باید شارژر و حتی کابل USB را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید ، زیرا سونی تمام پلاستیک ‌ها را از جعبه بسیار جمع و جور گوشی حذف کرده است. نکته مثبت این است که Xperia 5 IV برای اولین بار در کل سری 5 دارای پشیبانی از حالت شارژ بی سیم است. مدل IV حتی 1 میلی متر کوتاه تر و باریک تر بوده ، اما مدل جدید اکنون 4 گرم سنگین تر شده است. نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود.

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در زیر بدنه دستگاه ، سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. همچنین یک نسخه مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای خرید نیز وجود دارد. یک اسلات کارت microSD برای گسترش بیشتر این حافظه و همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری بر روی قسمت بالایی بدنه نیز وجود دارد.

بدین معنا که اگر ضربه وارد شده به گوشی تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود. در این شرایط، ال سی دی اورجینال دستگاه روی آن باقی میماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد به کیفیت نخستین باز می گردد. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در نمایندگی موبایل سونی قابل دریافت است. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند.

Video Pro و Cinema Pro نیز از گزینه‌های دوربین برای فیلمبرداری است که به شما امکان می‌دهند برای گرفتن فیلم حرفه‌ای یا سینمایی‌تر تنظیمات ویدیو را تغییر دهید. میخواهید متنی را بنویسید اما چیزی که تایپ میکنید و چیزی که نوشته می شود متفاوت است . دانلود ۶٫۰ Gapps اگر می خواهید یک کاستوم رام با اندروید ۶ مارشمالو را روی گوشی خود نصب کنید، نیاز به دانلود G-apps دارید. Sony Xperia Z3 Compact یک گوشی هوشمند فوق العاده در میان گوشی های رده بالا محسوب میشود و برای کاربرانی طراحی شده که بیشترین بازدهی و کیفیت را در کمترین سایز ممکن میخواهند و لذت…

http://1gamer.ir