نکات صحبت ضد اتحادیه اپل فاش شد

همانطور که وجود دارد، دامنه دقیق تلاش‌های سازماندهی در فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده نامشخص است. تا کنون، ما می دانیم که کارمندان فروشگاه اپل از زمین ها در نیویورک، آتلانتا، مریلندو دیگران اولین قدم ها را در جهت اتحادیه سازی برداشته اند.

در نهایت، اپل اشاره می‌کند که این شرکت نمی‌توانست مستقیماً به کارمندان بگوید که آیا باید از اتحادیه‌سازی حمایت کنند یا نه (گرچه به وضوح می‌خواهد با این یادداشت این کار را انجام دهد). اپل می‌گوید: «انتخاب شما این است که تصمیمی آگاهانه بگیرید.»

به عنوان کارمند در تعداد فزاینده ای از مکان های فروشگاه اپل در ایالات متحده گزینه های اتحادیه را بررسی کنید، اپل تلاش های خود را برای سرکوب این تلاش ها افزایش می دهد. رتبه‌بندی لو رفته که توسط معاون نکاتی را فاش می‌کند که اتحادیه‌ها را در هم شکسته است که اپل برای مدیران فروشگاه‌های خرده‌فروشی در تلاش برای منصرف کردن کارمندان خود از تشکیل اتحادیه توزیع کرده است.

اپل به دنبال توقف تلاش های اتحادیه کارمندان است

شاید در تهاجمی‌ترین بخش این یادداشت، اپل اشاره می‌کند که اتحادیه‌سازی به معنای «فرصت‌های کمتر» و «توجه کمتر به شایستگی» برای مواردی مانند ترفیع، افزایش حقوق، روزهای مرخصی و مواردی از این دست است. اپل به‌طور خاص از مدیران فروشگاه‌ها می‌خواهد به این نکته اشاره کنند که اتحادیه‌سازی بر «تجارب شغلی» تأثیر می‌گذارد. به نظر می رسد این به طور خاص به احتمال ارتقاء یک کارمند خرده فروشی در شرکت اپل یا نقل مکان به کار برای تیم دیگری اشاره دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


امتیاز کسب شده توسط معاون برای مدیران فروشگاه اپل در تعدادی از فروشگاه ها در سراسر ایالات متحده توزیع می شود. این یادداشت تعدادی از «نقاط گفتگو» پیشنهادی را که مدیران فروشگاه‌ها باید در هنگام بحث درباره اتحادیه‌سازی در فروشگاه‌هایشان استفاده کنند، تشریح می‌کند. به گفته اپل، اتحادیه‌ها “به طور اساسی شیوه کار ما را تغییر خواهند داد”.

یادداشت کامل در دسترس است معاون. اپل هنوز به طور عمومی در مورد محتوای یادداشت اظهار نظر نکرده است، یا اخیراً در مورد تلاش های سازماندهی گسترده تر اظهار نظر نکرده است.

مدیران فروشگاه همچنین مسئول این هستند که به این نکته اشاره کنند که اپل طی سال‌ها بر اساس بازخورد کارمندان خرده‌فروشی، سیاست‌ها و انتظارات زیادی را تغییر داده است. همچنین بر توانایی مدیران فروشگاه برای “انعطاف پذیری برای عمل در لحظه یا برآوردن نیازهای منحصر به فرد هر فرد همانطور که اکنون انجام می دهند” تأثیر می گذارد.

هدف اپل از این یادداشت این است که مدیران فروشگاه‌ها را تحت تأثیر قرار دهد که تحت یک ساختار اتحادیه، بسیاری از بحث‌ها بین اپل و کارمندان خرده‌فروشی «در دست شخص ثالث» قرار می‌گیرد. این بر توانایی کارکنان و مدیریت برای “درگیر شدن مستقیم” تأثیر می گذارد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی