هفته نامه هوم کیت: همام تاج گزینه های دوربین فیلمبرداری ایمن HomeKit را به دست می گیرد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پس قیمت دوربین هومکیت چقدر است؟ این به سادگی بهترین دوربین HomeKit موجود در بازار است. من دوست دارم از آن به عنوان یک دوربین در فضای باز استفاده کنم، اما افسوس که فقط در داخل خانه است. همام از طریق USB-C و منبع تغذیه USB تغذیه می شود. این شامل انواع مختلفی برای نصب است، بنابراین می توانید آن را روی دیوار نصب کنید یا آن را روی قفسه قرار دهید.

یکی از نکات منفی هوم کیت کد هوم کیت است. اگرچه این کار جفت‌سازی اولیه را آسان‌تر می‌کند، اما این خطر وجود دارد که کد را از دست بدهید، مگر اینکه آن را یادداشت کنید یا آن را به صورت دیجیتالی در برنامه‌ای مانند ذخیره کنید. کارت خانه.

در کل سخت افزار ارزشش را دارد و هر کاری که در نرم افزار همام انجام می دهد یک افزونه است.

جفت شدن HomeKit

در آینده دوست دارم ببینم همام همچنین یک گزینه خارجی ارائه می دهد. می‌توانستم ببینم که خریداران از کیفیت ساخت ممتاز حتی بیشتر به عنوان یک دوربین در فضای باز قدردانی می‌کنند.

نکته اصلی این است که به عنوان یک دوربین HomeKit ممتاز، همام موفق می شود. ساخت ممتاز آن را به گزینه ای فوق العاده برای تنظیمات HomeKit رده بالا تبدیل می کند. البته، برای استفاده حداکثری از دوربین، باید از اپلیکیشن همام استفاده کنید، اما همچنان می‌تواند در HomeKit ضبط کند و اتوماسیون را راه‌اندازی کند.

برنامه همام فوق‌العاده است و من فکر می‌کنم اپل می‌تواند رابط کاربری خود را برای فرآیند بازگشت ویدیوی HomeKit کپی کند. این برنامه همچنین دارای چندین حالت است: مشاهده، پرستار بچه، نگهبان و غیره. همه این حالت ها کارایی دوربین را افزایش می دهند. با این حال، بسیاری از این حالت ها فقط با استفاده از اپلیکیشن همام و نه فقط با اپلیکیشن هوم قابل دسترسی هستند.

اولین چیزی که با نگاهی به لیست دوربین همام متوجه می شوید قیمت آن است. این دوربین بسیار گران‌تر از سایر دوربین‌های ساده HomeKit است – مطمئناً دوربین‌های بدون باتری.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

من در طول سال‌ها دوربین‌های HomeKit بیشتری را از آنچه که احتمالاً به خاطر دارم، آزمایش کرده‌ام. با این حال، اخیراً این فرصت را داشتم که استفاده از آن را شروع کنم دوربین هوم با پشتیبانی از HomeKit Secure Videoو بدون شک می‌توانم بگویم که اگر می‌خواهید سخت‌افزاری پیشرفته با نرم‌افزار قوی جدا از برنامه Home داشته باشید، بهترین گزینه است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


  • وای فای 5 گیگاهرتز
  • HDR واقعی
  • زاویه بزرگ
  • لنز 7 شیشه ای با اعوجاج کم
  • دید در شب پیشرفته (8 دیود IR)
  • وضوح: 1920 × 1080
  • پروتکل ویدئویی اختصاصی برای کاهش پهنای باند مورد نیاز
  • میدان دید: مورب 156 درجه، افقی 134 درجه، عمودی 75 درجه
  • فاصله کانونی: 2.39 میلی متر
  • نرخ فریم: 30 فریم در ثانیه (DOL WDR 2 فریم)
  • پخش جریانی: چندین جریان 2 مگاپیکسلی با سرعت 30 فریم در ثانیه، سطح 5، نمایه اصلی، تا 40 مگابیت در ثانیه
  • بلندگوها: استریو مایلار 2× SPL بالا
  • میکروفون: 2 × استریو؛ FET با کیفیت بالا

ارزش قیمت را دارد؟

همام از شر کد QR HomeKit خلاص می شود و از اتصال NFC برای جفت شدن با HomeKit استفاده می کند. ابتدا باید آن را با استفاده از جفت کنید برنامه مرد، اما سپس گزینه ای برای پیوند آن به HomeKit خواهید دید. من شروع به جستجوی کد QR روی دستگاه کردم تا اینکه کمی دقیق تر به دستورالعمل ها نگاه کردم، جایی که نوشته بود با نزدیک کردن آن به دستگاه، آن را جفت کنید. تنها چیزی که لازم بود ضربه زدن به آیفون من برای جفت کردن آن بود – چه روند فوق العاده ای.

هنگامی که در HomeKit هستید، می توانید مانند هر دوربین HomeKit دیگری، اتوماسیون ایجاد کنید، ضبط های قدیمی را مشاهده کنید، گزینه های ضبط را پیکربندی کنید، مناطق فعالیت را انتخاب کنید، و موارد دیگر.

ثبت نام همام در مقابل هوم کیت

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


چه چیزی آن را متفاوت می کند؟

همام دارای فضای ذخیره سازی داخلی (64 گیگابایت) است، بنابراین می توانید بدون افزودن به HomeKit از آن به صورت مستقل استفاده کنید. همچنین می توانید از فضای ذخیره سازی HomeKit و حافظه داخلی Homam به طور همزمان استفاده کنید. از آنجایی که تمام ضبط ها روی دستگاه انجام می شود، هیچ هزینه ماهانه اضافی وجود ندارد. اگر در شرایطی هستید که نمی‌خواهید هیچ فضای ذخیره‌سازی ابری با دوربین‌های خانگی‌تان درگیر شود، همام بسیار جذاب است.

مشخصات سخت افزاری همام

دوربین همام دارای نمای بیرونی آلومینیومی مشکی مات و پایه جادویی است که به صورت مغناطیسی به بدنه دوربین متصل می شود تا آن را در جای خود نگه دارد.

قبول دارم دوربین همام گرونه. با این حال، استفاده از آن بهترین کیفیت فیلمبرداری در شب، بهترین میکروفون و بهترین ساختار کلی را در بین هر دوربین HomeKit موجود در بازار ارائه می دهد. شما فقط باید تصمیم بگیرید که آیا به مزایای آن اهمیت می دهید یا خیر. ارزانترین.