وارن بافت در سه ماهه گذشته 600 میلیون دلار از AAPL خرید، شاید اکنون در حال خرید بیشتر است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برکشایر هاتاوی بزرگترین مالک سهام اپل خارج از ETF و سایر صندوق ها است. برای برکشایر، اپل در حال عقب نشینی است 47.5 درصد از دارایی های آن فقط کمتر از 160 میلیارد دلار ارزش دارد.

این در تضاد با بافتی است که در همین زمان سال گذشته فاش کرد که برکشایر نزدیک به 10 میلیون سهم از AAPL را با او فروخته است و اعتراف کرد که “احتمالاً یک اشتباه” بوده است.

بافت در نامه ای از نشست سالانه سهامداران برکشایر، تیم کوک، مدیر عامل اپل را به دلیل رویکردش به مشتریان و همچنین تأثیر مهارت های مدیریتی اش تحسین کرد:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جالب اینجاست که از زمان خرید 600 میلیون دلاری AAPL توسط بافت در سه ماهه اول، سهام اپل بار دیگر نزدیک به پایین ترین سطح ماه مارس سقوط کرده است. اگر 150 دلار در محدوده خرید برکشایر باشد، این کنگلومرا می تواند اکنون سهام بیشتری خریداری کند.

پس از نشست سالانه سهامداران برکشایر هاتاوی در این آخر هفته، وارن بافت جزئیات خرید سهام عمده اپل را که اخیراً شرکتش انجام داده بود، به اشتراک گذاشت. و با توجه به قیمت مناسب، بافت گفت که به خرید هرچه بیشتر AAPL ادامه خواهد داد.

وی به ویژه گفت که اگر قیمت پایین می ماند، در سه ماهه اول به خرید ادامه می داد. با این حال، تا پایان ماه مارس به نزدیک به 180 دلار بهبود یافت.

بافت همچنین برنامه بازخرید سهام اپل را تایید کرد که در آخرین فراخوان درآمد این شرکت 90 میلیارد دلار افزایش یافت.

این سرمایه گذار 91 ساله روز یکشنبه پس از نشست سالانه سهامداران برکشایر به کوییک گفت: “متاسفانه سهام بالا رفت، بنابراین من آن را ترک کردم. در غیر این صورت، چه کسی می داند که ما چقدر می خریدیم؟”

سهام سه ماهه اول 2022 اپل
عملکرد AAPL در سال 2022

در ابتدای سال جاری، سهام AAPL از بالاترین سطح نزدیک به 180 دلار به 150 دلار در اواسط مارس سقوط کرد. صحبت کنید CNBCبافت از بکی کوئیک فاش کرد که برکشایر هاتاوی 600 میلیون دلار سهام اپل را پس از تماشای سقوط آن برای سه روز متوالی خرید.

تیم کوک، مدیرعامل باهوش اپل، به درستی کاربران محصولات اپل را عشق اول خود می داند، اما همه حوزه های دیگر او نیز از لمس مدیریتی تیم بهره می برند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی