پیمانکاران در ایرلند 1000 صدای ضبط شده سیری را در هر نوبت شنیدند که اکنون به دلیل تعلیق رتبه Siri از کار بیکار شده اند.

یکی از سخنگویان اپل گفت: “ما معتقدیم که با هرکسی باید با وقار و احترامی که سزاوار آن است رفتار شود – این شامل کارمندان خودمان و تامین کنندگانی است که در ایرلند و در سراسر جهان با آنها کار می کنیم. Apple s متعهد است به حریم خصوصی مشتریان خود احترام بگذارد. تصمیم گرفته است که امتیاز سیری را در حالی که ما بررسی کاملی از فرآیندهای خود انجام می دهیم، به حالت تعلیق درآورد. ما از نزدیک با شرکای خود کار می کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را برای فروشندگان، کارمندان آنها و مشتریان خود در سراسر جهان تضمین کنیم.”

یک پیمانکار سابق اپل در مصاحبه با ممتحن مطالعه نشان داد که آنها بیشتر به کلیپ های کاربر با لهجه انگلیسی کانادایی، استرالیایی و بریتانیایی گوش می دادند. احتمالاً تیم‌های دیگری در نقاط مختلف جهان نیز کار نمادگذاری سیری را انجام داده‌اند.

ممتحن گفت که پیمانکاران مجبور بودند به 1000 کلیپ ضبط شده سیری گوش دهند. اکثر ضبط ها فقط چند ثانیه طول می کشند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


اپل و سیری در اوایل این ماه خبرساز شدند، زیرا گزارشی نشان می‌دهد که چگونه اپل تیم‌هایی از پیمانکاران را برای گوش دادن و بررسی کلیپ‌های صوتی تعاملات سیری مشتریان استخدام کرده است.

اپل به نوبه خود اعلام کرده است که به طور موقت امتیاز سیری را در حین بررسی عملکرد خود متوقف کرده است. در به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی، این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد از استفاده از ضبط‌های خود برای امتیازدهی سیری خودداری کنند. اپل هنوز نگفته است که چه زمانی قصد دارد عملیات بایگانی سیری را بازیابی کند یا چه تغییراتی برای رفع نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی ایجاد خواهد کرد.

اپل با توقف روند رتبه بندی سیری پاسخ داد. در نهایت، این امر باعث بیکار شدن تعداد زیادی از مردم شد. ممتحن ایرلندی با پیمانکارانی در کورک که تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفتند صحبت کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کارمندان با قراردادهای معین به عنوان تحلیلگر داده در کورک، ایرلند استخدام شدند. گزارش شده است که در پی تصمیم به تعلیق رتبه‌بندی ضبط‌های صوتی سیری، تا ۳۰۰ نفر اخراج شده‌اند.

اپل از پیمانکاران برای تأیید عملکرد رونویسی و درک سیری استفاده کرد. اپل گفت این امتیاز دهی کمتر از 1 درصد از فعال سازی روزانه سیری را شامل می شود و همه ضبط ها ناشناس هستند.

اپل در بیانیه ای اعلام کرد که از نزدیک با شرکای پیمانکار خود برای ارائه بهترین نتیجه برای کارگران و مشتریان خود همکاری می کند.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

رسوایی Apple Siri به دنبال جنجال های مشابهی در مورد محصولات صوتی آمازون، مایکروسافت و گوگل رخ داد.