کوله پشتی چرمی مک بوک پرو گران قیمت اما زیبا است

کوله پشتی لپ تاپ هاربر لندن اسلیم در دو سایز و سه رنگ موجود می باشد. قابل سفارش هست از وب سایت شرکتبا قیمت گذاری در چندین ارز و ارسال رایگان به سراسر جهان.

این یک کیف بسیار گران قیمت است، اما واقعاً بخشی به نظر می رسد.

بند های شانه کوله پشتی راحت است و طراحی بسیار نازک آن به طور کامل از بزرگترین معایب کوله پشتی جلوگیری می کند: خطر برخورد با کسی یا چیزی هنگام غلت زدن.

ابعاد کوله پشتی تقریبا 16 اینچ ارتفاع، 11 اینچ عرض و 2 اینچ عمق است. عمق کم عمدی است: بسته برای نگهداری یک لپ‌تاپ و چند مورد دیگر و برای انجام این کار در کمترین فضای ممکن طراحی شده است.

اگر اپل یک کوله پشتی چرمی برای مدل های مک بوک پرو می ساخت، مطمئنم که بسیار شبیه کوله پشتی لپ تاپ هاربر لندن اسلیم می شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علاوه بر بند های کوله پشتی، یک دسته عقب و یک شیار برای استفاده در کیف کابین چرخ دار تعبیه شده است.

استفاده شده

در حال حاضر هیچ سفر هوایی تفریحی در داخل یا خارج از بریتانیا وجود ندارد، اما با استفاده از یک کوله پشتی باریک مشابه در گذشته، مطمئن هستم که این کیف روی یک کیف کابینی در یک قفسه بالای سر قرار می گیرد.

البته، عمق دو اینچی به این معنی است که این یک کیف کاملاً فنی است. مک بوک، آی پد، آیفون، چند کابل و منبع تغذیه. این یک کوله پشتی همه منظوره نیست، بنابراین می توانید بطری آب و ژاکت را فراموش کنید.

قیمت ها و نتیجه گیری

این بسیار گران است. اما، با توجه به کیفیت و این واقعیت که اپل فقط برای یک کیسه چرمی مشابه 199 دلار دریافت می کند، فکر نمی کنم این بی مورد باشد. این کیفی است که از نظر ظاهری و ظاهری در مقابل برخی از برندهای معروف طراح ایستاده است. این که آیا ارزش آن را دارد یا نه یک سوال بسیار ذهنی است، اما فکر نمی کنم مشکلی برای توجیه قیمت آن داشته باشد.

درزهای اصلی داخلی هستند و درزهای قابل مشاهده در اطراف زیپ ها، محفظه بیرونی و بند های کوله پشتی واقعاً مرتب هستند. هر دو زیپ توسط نوارهای لاستیکی محافظت می شوند که در صورت بسته شدن زیپ را کاملاً پنهان می کنند.

این محصول از چرم غلات کامل چرم گاوی در سه رنگ بژ، مشکی و قهوه ای تیره ساخته شده است. کیفیت چرم کاملاً درجه یک است. این یک چرم بسیار صاف است و در لمس نرم است. این چیزی است که یک بررسی هرگز نمی تواند عدالت را در مورد آن رعایت کند، اما اگر با قاب های چرمی مک بوک یا آی پد اپل آشنایی دارید، ظاهری بسیار شبیه به این قاب ها دارند.

در داخل دو اسلات اصلی و همچنین جیب هایی برای گوشی های هوشمند، کابل ها و غیره وجود دارد. اسلات گوشی هوشمند به اندازه ای بزرگ است که می تواند آیفون 12 پرو مکس را در خود جای دهد. یک محفظه جداگانه در قسمت بیرونی کیف با فضایی برای منبع تغذیه و کابل وجود دارد.

طراحی باریک به این معنی است که کوله پشتی Harber London قطعاً چیزی نیست که بخرید اگر یک کوله پشتی هستید. اما اگر مانند من، کیف‌های مختلفی برای کارکردها و مناسبت‌های مختلف دارید، این گزینه واقعاً خوبی است برای زمانی که می‌خواهید یک راه راحت برای حمل مک‌بوک پرو داشته باشید و نه چیز دیگری.

به دلار آمریکا، نسخه 13-14 اینچی 390 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه 15-16 اینچی قیمتی معادل 418 دلار دارد. هر دو با ارسال رایگان به سراسر جهان عرضه می شوند.

خوانندگان معمولی می‌دانند که من مشتاق کیف‌های چرمی گران‌قیمت هستم، و وقتی صحبت از سبک‌ها و پوشش‌های مختلف چرم به میان می‌آید، فرصت برابری دارم. اما اگر به مواردی مانند آستین چرمی اپل برای مک بوک پرو نگاه کنید، واضح است که این شرکت از چرم بسیار نرم و نرم، با قیمتی که کیفیت را نشان می دهد، ترجیح می دهد – و این دقیقاً همان چیزی است که ما با این کوله پشتی دریافت می کنیم.

همچنین گمان می‌کنم که وقتی بتوانیم دوباره سفر کنیم، دومین وسیله استاندارد من خواهد شد. اندازه باریک به این معنی است که هیچ بحثی از جانب کارکنان خطوط هوایی مبنی بر اینکه آیا کیف لپ تاپ واجد شرایط است وجود نخواهد داشت. شکافی که روی دسته کیف چرخ دستی قرار می گیرد، آن را در فرودگاه ها بسیار کاربردی می کند. و یک کوله پشتی چیز مفیدتری نسبت به کیف کیفی در هنگام قدم زدن به مقصد است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

این در دو سایز یکی برای لپ تاپ های 13-14 اینچی و دیگری برای لپ تاپ های 15-16 اینچی عرضه می شود. من بزرگتر از این دو را که به راحتی مک بوک پرو 16 اینچی من را در خود جای می دهد، در کنار آیپد پرو 12.9 اینچی خود با صفحه کلید جادویی در یک اسلات جداگانه آزمایش کردم.

نگاه کنید و احساس کنید